Dlaczego kobieta zawsze musi walczyć o swoją pozycję w pracy? Dlaczego to kobieta musi wysłuchiwać komentarzy pod swoim adresem? Aluzji, obleśnych, odrzucających komplementów, podtekstów, docinek. Jak reagować gdy od szefa słyszy się komentarze w stylu „gdzie byłaś? tęskniłem” albo „super dziś wyglądasz, nie będę mógł spać w nocy”. Oburzyć się?…
Indiba - zabieg, który naprawdę zwalcza cellulit i rozstępy
Szał na punkcie zabiegów upiększających naszą kobiecą urodę trwa od zarania dziejów. Już na przełomie er stosowano metody, które w…
Blaski i cienie życia menedżera, czyli o wyzwaniach stojących przed szefem
„Wiesz, a ja bym chciała, żebyś napisała o tych trudniejszych aspektach pracy menedżera, bo mam wrażenie, że nie wszyscy zdają…
Menedżerskie BHP, czyli jak odpoczywać i ładować energię do działania cz.2
Jeżeli zapracowana, z głową wiecznie w swoich obowiązkach i planach, zdołałaś jednak przeczytać pierwszą część artykułu o własnym BHP i…
Niskie poczucie własnej wartości - jak sobie z nim radzić?
„Z taką bzdurą do pani przychodzę, a ludzie mają naprawdę ważne problemy” - często słyszę od odwiedzających mój gabinet. Czym…
Menedżerskie BHP, czyli jak odpoczywać i ładować energię do działania cz.1
Powiem Wam, że to duży temat. I narodowy, bo z wielu raportów wynika, że Polacy pracują największą ilość godzin w…
A Ty, dajesz czy podcinasz skrzydła pracownikom?
Zdarzyło Ci się być świadkiem nieprzyjemnego i przykrego w odbiorze starcia szefa z podwładnym w obecności innych pracowników zespołu? Wrzasków…
Kobiecy czy męski - który mózg jest mądrzejszy?
Kwestia różnic pomiędzy kobietami i mężczyznami od zarania dziejów intrygowała, dzieliła i wzbudzała skrajne emocje. To, że różnimy się pod…
Zaktualizuj swój status - zdecydowanie warto!
Statusem nazywane są obecnie szybkie spotkania, zebrania zespołu z szefem, by analizować i dokonywać korekty w prowadzonym projekcie. Tak zwany…
Jej Wysokość Komunikacja - o tym, jak skuteczniej rozmawiać w pracy
Z ostatnich trendów HR jasno wynika, że komunikację już dawno wszyscy opanowaliśmy. Bo przecież teraz jest czas na słuchanie pracowników……