Trening mentalny – legalny doping. Chcesz się dowiedzieć, czy go potrzebujesz?

0

Dzisiaj zapraszam Was, moje kochane Kobiety z Klasą, na bardzo osobisty artykuł, w którym chciałabym się podzielić z Wami, tym, czym zajmuję się na co dzień, a mianowicie treningiem mentalnym. Kiedy mówię ludziom, że jestem trenerem mentalnym, to prawie zawsze słyszę pytanie: ” Co to jest?”, „Co daje trening mentalny?”

Po pierwsze, regularna praca nad sobą przy wykorzystaniu narzędzi, jakimi dysponujemy w treningu mentalnym buduje odporność psychiczną. Stajemy się silniejsze i trudniej nas złamać. Po drugie istnieje cały wachlarz sposobów na podniesienie pewności siebie, z którą, wiele kobiet ma problem. Po trzecie, uczę jak radzić sobie z presją na co dzień i w sytuacjach dla nas ważnych. Uczę kobiety i pomagam im wyznaczać realne cele, które mają ogromne szanse na spełnienie. Dodatkowo, pokazuję skuteczne strategie radzenia sobie ze stresem. Kolejną ważną rzeczą jest podnoszenie poziomu motywacji, która to bardzo często nam spada po jakimś czasie. Regularne treningi zawsze podnoszą jakość naszego działania oraz poprawiają umiejętność koncentracji uwagi i radzenia sobie z „rozpraszaczami”.

Bardzo ważnym jest podkreślenie, że wszystko, co dzieje się w Twojej głowie, ma istotny wpływ na to, jakie wyniki osiągasz. Bez względu na to, czym się zajmujesz i przed jakimi wyzwaniami stoisz, różnica między doskonałymi a przeciętnymi wynikami sprowadza się głównie do stanu umysłu. Im lepsze są Twoje umiejętności mentalne, tym większa efektywność, a co za tym idzie, tym lepsze wyniki osiągasz. Bardzo chciałabym, abyś sobie uświadomiła, że skuteczne techniki trenowania umysłu są proste do zastosowania i mogą szybko przynosić rezultaty.

 

Praca trenera mentalnego jest tym w czym mogę się spełniać, mogę pomagać ludziom w spełnianiu ich marzeń i dążeniu do celów. Spełniam się obserwując jak moi klienci idą do przodu i pozbywają się ograniczeń. Wzruszam się, kiedy piszą: „Rozmowa z Tobą, spojrzenie z boku na moją sytuację dały mi nadzieję, że powoli, po trochu jest możliwe opracowanie planu wyjścia z kryzysu i dotarcia do celów, które straciłam z horyzontu.” albo „Dałaś mi poczucie, że ja też jestem ważna i mam prawo myśleć i czuć, myśleć o sobie, swoich uczuciach, że mam prawo być na „nie” nie tłumacząc się z tego.” albo „Pozwoliłaś mi spojrzeć na siebie z innej perspektywy, poukładać w głowie priorytety i teraz jestem bardziej gotowa na to, co mam jeszcze do zrobienia”

W sporcie trening mentalny często nazywany jest nauką sukcesu.

Ja wierzę, że każdemu z nas potrzebna jest ta nauka, bo ona po prostu poprawia jakość życia.

Wiem to z własnego doświadczenia.

Całuję Was mocno i przytulam do serc.

Trener mentalny, pedagog, ambasadorka regionalna Klubu Kobieta i Pieniądze.

Zostaw komentarz


CAPTCHA Image
Reload Image